Körslaget!!

JAAA!!!! Borås kören var jätte bra!!! :D Det roligt att det är några man känner igen!! Matilda, hon sjunger hur fint som helst och jag känner ingen som sjunger lika bra!!! Ska bara till lägga att hon sjunger i mig kör!! :D Kors i taket!!! Och Sofia som gick i min klass på högstadiet!!
Jag ska erkänna att jag inte tyckte speciellt bra om körslaget förra säsongen... alla bra åkte ut i början!! men nu.. nu ska vi boråsare se till att våran kör blir kvar till slutet!! Sen när de visade lite från uttagningen så var josefin med!! och Malin, Veronica och Madelene!!! :D och andra från skolan!!

Alla måste se imorgon!!! och rösta på Magnus!!!

Igår glömde jag skriva att jag fick en jätte fin berlock (stavning?) av Lotta i julklapp!! :D sötis<3

<3
Allmänt | |
#1 - - Tobias:

yes it is :D me like!

#2 - - Lotta:

Kul att du tyckte om den :D

Sötis själv!

puss

Upp