Jaaaa...

hmmm! Det gick inte så bra med min lilla lista... :S jag vet några klädesplagg som jag ska ta med men inte mer än så... mitt rum städade sig inte av sig själv.. synd :( och ingen bok och sts kom inte.. Något som jag har gjort är att duscha! guuud vad jag är duktig... ;) Sen försökte jag ringa till rektorn men första gången svarade ingen och andra efter många signaler kom jag fram till någon slags växel som sa att hon visste inte när han skulle komma till baka men hon kunde skicka vidare samtalet till hans mobil... :S men nu ska jag ringa på måndag istället... jag tycker det är jobbigt och ringa till honom på jobbtelefonen men mobilen... usch, jag hade nog ärligt talat dött... så sitter han och har semester och så ringer jag och stör och så kommer han hata mig och komma ihåg mig som hon som inte fattar att jag vill ha lite ledig tid! :D mohahaXD

näää, nu ska jag göra annat! krami<3
Allmänt | |
Upp