140926

Den 9:de oktober sÃ¥ kommer domen om mitt knä. Och dagen efter ska jag göra en mysig koloskopi igen, sÃ¥ dÃ¥ fÃ¥r jag höra hur det ser ut där.. Det är bara ironiskt att jag är pÃ¥ sjukhuset sÃ¥ ofta nu när jag tänkt jobba där ett antal Ã¥r och vara där nästan varje dag. Tur att jag inte har sjukhusskräck iaf. 

Min tre veckor långa praktik på barnavdelningen är över och det har varit så bra! Fick så bra omdöme av min ena handledare att jag kände att hon var för snäll. Att sedan när en av de andra sjuksköterskorna ville att jag skulle komma hit och jobba sen när jag är klar och att det hade varit kul att ha mig som kollega. Jag har fått vg på alla praktiker utom den första och det känns ju väldigt bra men kan ändå inte riktigt tro att jag kan vara såpass bra. För det känns inte så alls. Men vem vet, det kanske är jag som har fel. Vore ju inte första gången.


Längtar lite smått efter sol, bad och drinkar igen!


Allmänt | |
Upp