1 Augusti

Jag har nu haft semester i en vecka. Det har varit helt underbart hittills. Lite solande och mycket slappande. Var hos Lotta i Varberg 2 dagar, sÄ hÀrligt! HÀlsade Àven pÄ den lilla nya familjemedlemmen Penny, vÀrldens gulligaste lilla valp. SkÀms nÀstan för att sÀga det men lÀngtar vissa stunder till jobbet. Det Àr vÀl positiv pÄ ett sÀtt, antagligen sÄ tycker jag om min arbetsplats och kollegor mycket men samtidigt sÄ har jag Àntligen semester och kan göra exakt vad jag vill och ÀndÄ vill jag jobba. Jag Àr en skum mÀnniska, fast det visste vi redan. Det tre första veckorna pÄ sommaren var det sÄ olidligt mycket att göra pÄ jobbet, lÄg patienter överallt. Det flesta dagarna hade vi 28 st patienter pÄ 25 platser, nej det gÄr inte riktigt ihop. Sen lugnade det ner sig lite och det tvÄ veckorna innan min semester var vÀldigt mycket bÀttre.
 
Kan med glÀdje skriva att jag just nu skriver frÄn min nya dator, den jag har tÀnkt att köpa sedan i februari. BÀttre sent Àn aldrig. Kom pÄ igÄr att jag borde köpa en, sÄ idag har jag jÀmfört flera olika och tillslut hittade jag denna lilla pÀrlan. Riktigt nöjd! 
AllmÀnt | |
Upp