Huvudhandledare

Idag har jag min första officiella dag som huvudhandledare pĂ„ min avdelning. Kan sĂ€ga att första stunden pĂ„ jobbet sĂ„ hade jag verkligen ingen aning om vad jag skulle göra. Som tur var sĂ„ kollade jag min mail och dĂ€r fanns det ett meddelande frĂ„n studierektorn som bjöd in min till introduktion pĂ„ förmiddagen, vĂ€ldigt vĂ€lbehövligt! Vi gick igenom massa saker och mycket var sĂ„dant som jag och den förra huvudhandledaren hade gĂ„tt igenom men det var vĂ€ldigt bra med en Ă„terupprepning. Resten av dagen satt jag vid en dator och mailade och ringde. Är Ă€ndĂ„ nöjd med första dagen, dock hade jag nog kunnat sitta nĂ„gra timmar till utan problem för det var mycket som skulle göras... Satt inne pĂ„ lĂ€karexpeditionen vid en dator med alla min papper och post-it lappar och en av lĂ€karna kom fram och skrattade lite, försökte ha ett organiserat kaos men det gick sĂ„dĂ€r haha. PĂ„ onsdag ska jag rĂ€kna narkotika sĂ„ min ambition Ă€r att det ska vara lĂ€ttrĂ€knat sĂ„ att jag kan fortsĂ€tta lite mer med alla huvudhandledargrejer. Dock brukar ju inte saker bli som jag tĂ€nker mig sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se hur det blir denna gĂ„ngen.
AllmÀnt | |
Upp