I'm back!

Nu efter mer Àn ett Är Àr jag Àntligen tillbaka, förhoppningsvis inte bara tillfÀlligt.. Den som lever fÄr se. Jag Àr just nu inne pÄ min sista vecka av semestern och jag har redan börjat bli rastlös. Vill jobba fast vill egentligen inte det heller för vet att det Àr sÄ mycket att göra.
 
Jag har alltid velat ha mycket att göra, vilket verkligen syns i höst. TvÄ körer, en teatergrupp med förestÀllningar varje helg i typ 5 veckor under oktober/november, arbete 90 % med ett nytt uppdrag som huvudhandledare för studenterna som kommer till oss + en avdelning till. Sedan ska jag lÀsa en kurs i handledning pÄ högskolan (lÀs: jag Àr tvungen att lÀsa den). Ska Àven lÀsa en kurs i allmÀn musiklÀra har jag tÀnkt, Àr sÄ fruktansvÀrt dÄlig pÄ allt sÄnt och vill verkligen kunna mer, sÄ det kÀnns som ett bra första steg för mig. Och igÄr sÄ började en GÄ ner i vikt kurs pÄ nÀtet som hÄller pÄ i 10 veckor, den handlar mer om beteenden Àn om att gÄ ner snabbt i vikt sÄ ser det som att jag förhoppningsvis lÀr mig nÄgot som jag har nytta av hela livet. Som sagt jag har alltid velat ha mycket att göra men nÀr jag tÀnker pÄ detta blir jag lite trött pÄ mig sjÀlv, det Àr ju dömt att bli för mycket. LÀgg ocksÄ till att jag ska trÀna 3 gÄnger i veckan. För se det som att det mesta tycker jag ju faktiskt Àr riktigt roligt. SÄ Àr det nÄgon som vill umgÄs med mig sÄ Àr det nog bra att planera in det redan nu innan jag inser hur mycket jag har varje vecka haha!
 
 
AllmÀnt | |
#1 - - Lotta:

Nu kĂ€nner jag mig SÅ nöjd över vĂ„rt trĂ€ningsdateupplĂ€gg, dĂ„ har jag liksom sĂ€krat mitt umgĂ€nge i höst ;)

Upp